Valentina Lazaricheva
Puheterapeutti opettaja
Puheterapeutti, jolla on korkeakoulututkinto ja pitkä pedagoginen kokemus\37 vuotta\
Soveltaa nykyaikaista teknologiaa keinona saada lapset innostumaan ja stimuloimaan erityyppistä toimintaa, lisätä emotionaalista aktiivisuutta, kehittää henkisiä prosesseja, kehittää kykyä käyttää puhetta viestintävälineenä, jotta sosiaalistuminen onnistuisi.
Kehittää tunneillaan aivopuoliskojen välisiä yhteyksiä, mitä paremmin aivopuoliskojen väliset yhteydet ovat kehittyneet, sitä korkeampi on lapsen älyllinen kehitys, muisti, tarkkaavaisuus, puhe, mielikuvitus, ajattelu ja havaitseminen. Hän muodostaa ja kehittää foneemista kuuloa. Hänen luokissaan lapset rikastuttavat sanavarastoaan, muodostaa oikeinkirjoitustarkkuutta.
Su-jokilla kehitetään hienomotoriikkaa, kehittyy tuntoherkkyys, sormien hienomotoriikka.
Opettaja neuvoo lasten vanhempia oppimisprosessissa.
Piirit
Valmistava, jossa on puheterapian elementtejä
Abvgedeyka, jossa on puheterapian elementtejä.
Luokissa lapset, leikkimällä, oppivat kirjaimia oppivat lukemaan ja kirjoittamaan leikkisässä, viihdyttävässä muodossa, joka on erittäin miellyttävä lapsille.
Herätämme kiinnostusta lukemiseen ja äidinkieleen runojen, puhtaan puheen, sanontojen, sananlaskujen, satujen, runojen avulla. Täydennämme sanavarastoa, kehitämme muistia ja ajattelua.Tunneillamme lapset vahvistavat käsilihaksiaan ja hienomotorisia taitojaan.
Työskentelemme foneemisen hahmottamisen parissa.
Käytämme leikkejä, joilla kehitetään ja harjoitellaan aivopuoliskojen välistä vuorovaikutusta. Tällaisia harjoituksia tehdessään lapsi kehittää visuaalis-avaruudellis-grafista orientaatiota, vahvistaa visuaalisen havaitsemisen taitoja ja aktivoi aivotoimintaa.
Kirjoitamme vähän, mutta analysoimme huolellisesti jokaisen elementin, korjaamme virheelliset kirjoitustavat, saavutamme vakiintumisen.
Venäjän kielen luokat 1-6 nopean lukemisen tekniikoiden avulla.
Oppiminen hauskalla tavalla - se on hauskaa ja hyödyllistä.
Lapsen opettaminen oikeinkirjoitukseen ja kalligrafiaan ei ole helppo tehtävä.
Luokillamme kiinnitämme paljon huomiota paitsi oikeaan ja virheettömään kirjoittamiseen, venäjän kielen perussääntöihin, myös kalligrafiaan.
Kehitämme äidinkieltä, muistia, artikulaatiota ja tarkkaavaisuutta.
Pikalukuminuuteilla suoritamme tehtäviä, jotka nopeuttavat ajatteluprosessia, parantavat visuaalisia taitoja, painavat mieleen tärkeitä tietoja, käyttävät vertailumateriaalia.Chitalochka 5-7 vuotta vanha
Oppituntien lyhyt kesto, rentous, toiminnan tiheä vaihtelu, mielenkiintoisten tehtävien ratkaiseminen lapsen ulottuvilla, tekee oppitunneista iloisia ja jännittäviä.
Tunneillamme lapset tutustuvat numeroon ja numeroon, 10 20:n sisällä tapahtuvaan laskemiseen eteen- ja taaksepäin, yksinumeroisten lukujen muodostamiseen, osien ja kokonaisuuden väliseen suhteeseen, tunnistavat ja nimeävät tunnettuja geometrisia muotoja, oppivat mittaamaan viivoittimella, ratkaisevat yksinkertaisia aritmeettisia yhteen- ja vähennyslaskutehtäviä sekä loogisia ongelmia.
Opettelemme toimimaan lukujen koostumuksen kanssa 10 20:n sisällä mentaalisen aritmetiikan periaatteiden pohjalta.
Matematiikka 1 - 6 luokka-asteet.
Tunneillamme pyritään kehittämään lapsen ajattelua, luovia kykyjä ja kiinnostusta matematiikkaa kohtaan. Merkittävässä asemassa ovat geometrinen materiaali, kehitystehtävät ja älykkyystehtävät. matemaattisten tietojen, taitojen ja kykyjen muodostaminen, suullisten ja kirjallisten laskusääntöjen hallitseminen, ongelmanratkaisun oppiminen, vastakysymykset ja arvoitukset.